یکساله که منتظرم...
نفس عشق
عشقولانه


 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

یکساله که چشمای من منتظر نگاهت   دروغ به این دلم میگم ؛ که اون هنوز کنارت


یکساله که تنها گذاشتی تو منو      کاشکی می شد بهت می گفتم که نرو


یکساله که تنها گذاشتی دلمو    حتی نشد یه بار بفهمی دردمو


یکساله که خواب به چشام نیومده   بهم بگو ؛ کسی جای من اومده؟

 

یکساله که منتظرم هرروز کنار پنجره    تورو خدا زودتر بیا نذار یه سال دیگم بره

 

یکساله که چشام دیگه اشک واسه گریه نداره     زودتر بیا گلوم دیگه طاقت هق هق نداره

 

یکساله که عطرت هنوزرو تنمه      صدای خنده هات هنوز واسه دلم یه مرحمه


یکساله که اشک تو چشام زندونی   اینا همش به خاطر حال و هوای دوریی

 

یکساله که چشام پراز شقایق    بزرگترین رنج واسه من گذشتن دقایق

 

یکساله که تک تک سلولای من      داد می زنه  خدا منو از قصر آدما ببر

 

یکساله که رو دفترم گلهارو پرپر می کنم    بدون تو ؛ تو غصه من روزامو هی سر می کنم

 

یکساله که مثل بهار این دلم     گاهی پرازابروگاه شرشرمیباره این دلم

 

یکساله که از همه چی بی خبرم   کاشکی می شد یه بار بیای به دیدنم


یکساله که میون غم دربه درم      بیا ببین با رفتنت چیا آوردی به سرم


یکساله که آروم یه شب نخوابیدم    هربار که من خوابم می برد ؛ خواب نگاتو میدیدم


یکساله که سرد تنم؛اما هنوز منتظرم      منتظر یه شاخه گل که بذاری روتنم


یکساله که منتظرم........

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید _______________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ ___________________ _________@@@@@@@ _____@@@@@@@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ ______@@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@ _____________________________ __@@@@@____________@@@@@ ___@@@@@__________@@@@@ ____@@@@@________@@@@@ _____@@@@@______@@@@@ ______@@@@@____@@@@@ _______@@@@@__@@@@@ ________@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@@@ __________@@@@@@@@ ___________@@@@@@@ ____________@@@@@@ ________________________ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نفش عشق و آدرس nafasashgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 310
بازدید کل : 51218
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

align='center'>script><

كد جلوگيري از راست كليك موس