: اخبار روز دنیا
نفس عشق
عشقولانه

در کشور آفریقا رسم های عجیب و متفاوتی نسبت به همه جای دیگر می تواند یافت. در یکی از عجیب ترین اتفاقات در این کشور, یک پسر ۸ساله با زنی ۶۰ساله ازدواج کرد!
پدربزرگ این پسر در خواب دیده بود که روح اجدادشان در عذاب هستند و به او گفته اند باید نوه اش سریعتر ازدواج کند تا آنها به آرامش برسند بنابراین این پسر که از قبل با فرزندان این زن اشنایی داشته و خود زن را نیز دوست داشته است, این زن را پیشنهاد می دهد و خانواده پسر نیز قبول می کنند!

در مراسم ازدواج آنها ۱۰۰ نفر شرکت کردند.



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت20:39---30 اسفند 1391
سلام دوست خوبم.وب خوبی داری .ولی از یه چیزی خوشم نیومد اینم این بود که خیلی امارت پاینه اگه خواستی بازدیدتو زیاد کنی یه سری به من بزن اگه خواستی به من بگو..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:نظر ,جک جدید , خنده بازار , عشقولانه , دوستان ,عشق ,جالب انگیز, :: 20:7 :: نويسنده : f

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید _______________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ ___________________ _________@@@@@@@ _____@@@@@@@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ ______@@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@ _____________________________ __@@@@@____________@@@@@ ___@@@@@__________@@@@@ ____@@@@@________@@@@@ _____@@@@@______@@@@@ ______@@@@@____@@@@@ _______@@@@@__@@@@@ ________@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@@@ __________@@@@@@@@ ___________@@@@@@@ ____________@@@@@@ ________________________ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نفش عشق و آدرس nafasashgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 304
بازدید کل : 51212
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

align='center'>script><

كد جلوگيري از راست كليك موس